Skogspromenad!

Publicerat: 2012-09-02 Kl: 12:41:17 | I kategori: Allmänt


Bestämde mig för att ta en promenad i skogen i morse, då Gaston inte har fått någon superbra promenad sen i veckan så tyckte det var dags! Tänkte bara gå en sväng i skogen och njuta av de blöta friska vädret! Men slutade med att ja hittade svamp, massa svamp! Tur jag tog med en bajspåse så ja kunde plocka i den! 
 
Kantareller, trattisar och någon trumpetsvamp!
 
Gaston körde sina hofferus som jag bara älskar å se! Han blir helt vild och kör järnet överallt, som en liten vessla! Han hittade dock flertalet stora vattenpölar så han var sjukt nöjd över sina fynd!
 
 
Älskar när man hittar sånna här gömmor precis intill vägen, som alla andra missat! :)
 

Lite lingon hittade vi också!
 

Efter 2 timmar i skogen så hade jag hittat lite, fick lov att blunda sista biten hem för att inte hitta mer, fick lixom inte plats i bajspåsen! Gaston var dyblöt och jag uppäten av alla myggor, men de var det värt! Nu väntar en lunch med lite smörstekta kantareller! 
 

Färdigrensade 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0