Grand finale!

Publicerat: 2013-04-16 Kl: 17:58:27 | I kategori: Allmänt


Så kom dagen då jag äntligen fick tillbaka mitt liv! Jag klarade tentan för att kunna få min legitimation inom djursjukvården, så inom snar framtid när åren, kurserna är tillgododoräknade så kan jag stolt titulera mig för Legitimerad djursjukskötare! 

Ä
nda sen denna information kom ut att det skulle bli såhär för oss så har det såklart legat och grott i magen att snart är de dags för denna 4 timmar lång tenta! I fredags skrev vi! Det kändes bra när ja hade skrivit klart, men såklart kom alla funderingar om de verkligen var rätt,,... Vet flera frågor jag hade fel på innan och sånna frågor då ja läst fel, räknat fel och helt enkelt av slarv kryssat i fel svar! Men mina rätta svar kunde med god marginal täcka mina felsvar och ett positivt resultat fick jag! Är så sjukt nöjd, glad så ja dör! Jag grinade lite, de gjorde jag! Överlycklig är bara förnamnet! Nu ska ja lämna tillbaka böcker, lägga undan allt material och aaaaldrig mer öppna denna pärm! Det som var det absolut bästa är att mina kollegor som också skrev klarade sig! Så lyckan är total!
 
Så snart får jag en sån här skylt! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Grattis! :)

Svar: Tack!
Jennifer

2013-04-24 @ 20:10:57
URL: http://Sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0