Slut tenta!

Publicerat: 2013-04-10 Kl: 20:06:51 | I kategori: Allmänt


Jag är inte kontaktbar,.. jag är lite som ett tomt skal här hemma! Blir lite sur och irriterad, arg mest hela tiden. Tror det är för ja är lite nervös och mår lite dåligt över denna tenta.. Som för övrigt snart är över! Ska bli såå skönt! På fredag klockan 9:00 så sitter ja där i salen i Uppsala och skriver min tenta. Jag vet att ja inte ska måla upp de som något suuuperstort och världsnyhet, men för mig är de verkligen så! Jag har varit nervös över detta sen det bestämdes! En sten som alltid funnits där lixom.. jag hoppas/önskar att den kommer försvinna. Svaret på tentan kommer efter några dagar så det är inget jag får reda på direkt när jag skrivit. Bara de är ju sjukt jobbigt! .. Men! Efter fredag så finns de lixom inget mer att oroa sig för, då är de redan klart! Vare sig det har gått bra eller dåligt. Om jag inte klarar de så skriver ja om det till hösten, vill gärna säga att "det är inte mer med de" men det skulle vara så sjukt jobbigt om jag misslyckades... MEN det är inte HELA världen om jag skulle göra det.... Jo,.. lite kanske då..
 
Har pluggat det har ja gjort, kanske inte så mycket som jag hade önskar, men så mycket som jag har orkat/haft tid för! Det blir korvstoppning om man plugga för mycket och då lär man sig inget ändå. Men har ikväll på mig att läsa lite och sen i morgon jobbar ja kväll så då blir det en förmiddag att plugga. Sen är de kvällsjobb och sen på fredan morgon sitter ja i tentasalen och skriver mitt livs största prov! ... 
 
Önska mig lycka till och håll alla tummar, tassar, tår! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0