Sjukdom och kurs!

Publicerat: 2013-03-20 Kl: 16:33:23 | I kategori: Allmänt


Ja... idag kom smittan till mig! Vaknade igår med ont i kroppen och blev hängig på jobbet, typiskt! Anton har ju varit sjuk i tre dagar, så då blev det ju självklart min tur! I morse när ja vaknade så hade jag så ont i kroppen, kändes som ja blivit överkörd av en traktor.. Ja var öm och kunde knappt ta mig upp! .. Älsk kom med lite värktabletter så gick ja upp efter en halvtimme. Kändes mkt bättre, men sen har ja legat i soffan hela dagen! Har iof släng in en tvätt nu på eftermiddagen, Li är hemma från dagis och kollar Nemo. Sånna här dagar är jag ganska tacksam på att hon gillar Nemo så pass mycket... Där kan man dra av några timmar. 
 
I morgon måste ja vara piggare, för då ska jag och Sofia gå på kurs! 

Akut & intensivvård 
Står på schemat och det kommer bli sjukt spännande! Älskar att gå på kurs och lära mig något nytt! Lite inspiration till tentan kanske kommer också! Inspirationen har varit i botten de senaste veckorna men börjar inse att dagen D snart är här! Då gäller det att kunna leverera! Skulle vara som en stor jävla sten som lättade om ja klarade provet, men om jag inte gör det så är det bara att ta nya tag... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0