Balkongfix ikväll igen!

Publicerat: 2013-05-22 Kl: 21:32:38 | I kategori: Allmänt


Ja! Känns snart som jag är besatt av dessa plantor och allt balkongmys! Idag har jag iaf planterat om gurkan, passionsfrukten, paprikan och sedan var vi på plantagen för att köpa mer jord och då fick även en liten physalis följa med hem, 49:- på plantagen, värt att prova! 
 
U
Uppifrån och ner: gurka, passionsfrukt, physalis & orange paprika 
 
På bara 3! dagar i denna stora kruka har spetspaprikan byggt en helt ny våning!
Mitt lilla hjärta kom och gav mig en sten! Den ser precis ut som ett hjärta! Kunde inte kasta bort den!
 
Balkong!
 
Jag vill ha ett nytt bord.. med fina dynor att sitta på! Eftersom man faktiskt vill vara här ute nu! Kunna äta frukost på balkongen eller fika med vänner och släkt! Se när allt frodas här inne och förhoppningsvis kan vi sen njuta av goda tomater och annat smått och gott från vår egna odling! Stegen skall flytta in i lägenheten,.. bara de att den är så himla lång.. vet inte var jag vill ha den bara! Nu hoppa i soffan! Ikväll är de Chicago fire som också är en bra serie :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0