Årets första Borlänge besök!

Publicerat: 2014-01-13 Kl: 21:13:43 | I kategori: Allmänt


I helgen var vi till Borlänge! Var dags tyckte jag då det var längesen vi var där. Träffade alla mina fantastiska vänner hemma hos Kicki och det var så mysigt att så många kom å ville träffa oss! Så mkt lättare att kunna samla allihopa på samma ställe, hinner inte åka runt till allihopa som man önskar när man enbart har en helg på sig. 
 
Li har en sån fantastisk moster som heter Lina som gör allt för henne! Är så glad och trygg med att min lillasyster Lina tar hand om Li så det är inte klokt! De leker, hon byter kläder, duschar, hon gör allt med Li och Li älskar det! I helgen har de ritat, ätit godis, pärlat pärlor och busat!
 
Li pärlar med pärlor hon fått av Mari, Lina och Emil ! 
 
Fyndade även lite på Lager 70 till Anton som hade 30% utförsäljning på hela butiken! Hans favorit märke DePalma finns där ibland, och denna gång fyndade vi en tjocktröja, en t-shirt och 2 par kalsonger :)
 
Hittade ingenting till mig själv tyvärr.,, men de får bli nästa gång vi åker upp! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0