Bal!

Publicerat: 2012-06-13 Kl: 16:57:40 | I kategori: Allmänt


Idag ska min lillebror gå på bal! :) Han var så fin i sin kostym! Inte så ofta man får se honom i sånna kläder så man får passa på!
Var iväg på pop idag också och "lämnat" tillbaka jackan då det var rea på den som ja skrev tidigare, så fult gjort egentligen att inte då kanske säga att den snart sätts ner på 30%... Men nu fick ja ett par röda skalbyxor till istället, så det blev ju perfekt! :) Nu är hon utrustad för dagis!
Nu snart ska ja hämta Helen så ska hon fixa mitt hår! Har sjukt lång utväxt! Nästan inne med det ju ;)
Har nog aldrig haft såhär lång utväxt! Helt otroligt! ... Det är så himla slitet också.. typ rasar av när ja kammar mig.. så en rejäl klippning behövs! Mitt hår blev så himla mörkt efter jag fick Li! Är de fler av er som också fick ändrad hårfärg??...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0