Närhet är kärlek!

Publicerat: 2011-04-12 Kl: 18:58:26 | I kategori: Allmänt


Idag har det bara varit närhet som gäller för Pyret! Får dock vara glad över att hon sover så bra på nätterna! Inatt sov hon från 21:30-04:30 så det är såå skönt! Fast blir nästan tröttare än vanligt när det blir så många timmar... MEN jag ska inte klaga, man får vara glad att hon väljer att vara vaken på dagarna så hon sover på nätterna.

Min fina lilla tjej! Kan inte sluta titta på henne och när jag väl fått henne att blunda någon timme på dagen saknar jag hennes ansikte så mycket att jag vill att hon ska vakna. Konstigt de där! Är inte och pillar på henne så hon ska vakna om ni tror det, utan hon får sova så länge hon behöver. Äta, sova & bajsa är vardagen för mig just nu. Mellan dessa tre områden kommer skratt, gråt och massa massa kärlek!


Finns inga ord för hur lycklig jag är över min fina familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0