Fika på Dellan! :)

Publicerat: 2011-02-02 Kl: 21:07:50 | I kategori: Allmänt


Efter jobbet så drog jag ner på Delselius och mötte upp Marie, en tjej som jag träffat på mammagruppen hos barnmorskan. Var så himla trevligt! Att bara babbla en massa om allt mellan himmel och jord, samt att vi faktiskt sitter i samma båt och snart ska bli föräldrar! Kul att träffa en människa som man känner att man kan prata om allt med, glad och sprallig, precis som jag! Fan vad roligt! Det som är xtra roligt, är att båda våra bebisar verkar bo på höger sida och att vi faktiskt haft det rätt lika under graviditeten. Spännande att se vad vi väntar för liv!

En annan sak som var lite rolig var att jag provade en shialatte, undra om de heter så?
Var iaf hur god som helst och jag kände mig faktiskt rätt vuxen när vi satt där med magarna i vädret och drack latte! Brukar ju alltid vara den som dricker läsk på alla fikapauser,.. haha :D Nu blir det ändring!



Snart dags för en fika igen!

Nu Efterlyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0