Full rulle! Städat, tvättat, diskat !

Publicerat: 2011-02-10 Kl: 19:43:43 | I kategori: Allmänt


Promenerade hem från jobbet idag med hundarna, vilket jävla väder! Vafan är de frågan om, ja trodde det började bli vår, men så fel jag hade! Nu har det snart snöat hela dagen och hundarna älskade de! Efter massa bus och lek så hade pälsen frusit på hudnarna! haha! Mina små snötroll!

När vi kom hem så började vi genast med att städa lite, passade även på att slänga in några tvättmaskiner, diska, städa badrummet och dammsuga. Klippte även klorna på hundarna, så nu har ja lagomt ont i svanken.. fan!
Tänkte slänga mig i ett bad och se om ja kan "luckra" upp ryggen lite och slänga på en ansiktsmask och bara koppla av, skulle dock ha haft älskling här så han kunde fila mina fotar!... har lite problem med att nå ändra fram.

Sen en grej jag har tänkt på är att ja har fått så jäkla tjock hår! Jippie! Fast har hört rykten om att de åker av lika fort som förlossningen slutat... Mindre roligt, hade ju varit kul att ha några extra hårstrån kvar på huvudet eftersom jag har rätt tunt hår sedan innan. Men men,.. kanske lika bra att inte bli så glad över mina xtra hårstrån! hihi


Denna bild var från igår,.. nu är det snöstorm!!! :(

Kommentarer
Postat av: Angela

Bli inte livrädd när det rasar av efter amning och allt, jag blev skräckslagen när tovor lossnade i duschen, men det var ingen fara och lika gick det båda gångerna ;) kram på dig Sötnöt!

2011-02-10 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0