Sköna ting!

Publicerat: 2011-02-15 Kl: 12:59:15 | I kategori: Allmänt


Har för övrigt hittat en ny inredningsbutik som passar mig perfekt!
Att den dessutom ligger här i Gustavsberg är helt toppen! Hur har ja kunnat missa denna butik? hmm!

Heter affären och har en salig blandning av inredning, bad, barn, trädgård, böcker, papper, m.m
Såklart ett besök är nödvändigt för den som är intresserad.



Själv hittade jag massor som jag skulle kunna tänka mig, men får lov att fundera lite innan jag köper, vart jag ska ha grejjerna! Men hittade dock två saker som jag inte kunde låta bli.


Detta jättefina fat fick följa med mig hem, samt

denna "kort" hållare som jag ska sätta upp på väggen, kan användas som kom ihåg lappar, eller vackra kort
Bild på hur resultatet blev får ni se när ja fått upp den på väggen!

Kommentarer
Postat av: kriistin

DIT MÅSTE VI :-D ÅH NU PLANERAR VI IN EN HELG ;-)

2011-02-15 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0