Födelsemärke

Publicerat: 2011-06-13 Kl: 15:34:10 | I kategori: Allmänt


Trodde att jag skulle få höra av läkaren idag, men har fortfarande inte fått ett samtal om svabbprovet. Hmm.. Nu vet man hur det är som djuräg. att gå och vänta på provsvar! Man tycker ju att när hon är så liten så är det viktigt att de är rätt antibiotika så hon inte äter det i onödan... Får hoppas att läkaren ringer annars får jag väl ringa i morgon. Jag tycker det har blivit lite bättre, dock tycker jag inte att det är helt ok. Fortfarande lite kletigt i morse men all den läskiga gula vävnaden är ändå borta. Så ab kuren har nog dragit sitt strå till stacken iaf :)


Före behandling


3 dagar efter

Hon börjar mer och mer vänja sig vid antibiotikan, nu är det inte alls lika hemskt som det har varit innan, men det gör väl sitt när hon måste få det 3 ggr om dagen! Det svåraste är att få henne att svälja, men det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0