Måndag!

Publicerat: 2011-06-20 Kl: 16:17:07 | I kategori: Allmänt


Idag har jag jobbat, gick jättebra! :) Beställt lite grejjer å donat med saker. Sen hem till mina kära och vinka hej då till kärleken som skulle till jobbet. Li är nog inne i en liten grin period igen nu, och det ska vara närhet och kärlek som gäller! :) Men lika bra att hon får det, för sen när hon blir äldre blir det väl svårare och svårare att få lite kärlek!

Håller på å kollar över våran ekomoni för stunden och har kommit fram till att vi inte ska handla på kortet längre,.. Blir så jävla trött när man tror man har mera pengar än vad man har, för att det inte har hunnit dragits bort. Så nu blir det att ta ut pengar som förr i tiden så man ser vad man gör av med. Det funkade bäst för oss förra månaden, men så slarvade vi lite nu och vips så handlas det mer! Sen drogs det en mobilförsäkring på 748:- sådär mitt i månaden den 17,.. vafan är det för påhitt?... suck!

Ska lämna in lite mer tider jag kan arbeta också ! Ska försöka hjälpa till så mkt jag kan så hjälper det ju mig att spara dagar också :)

Nu ut på promenad med Elin, Olle och Argos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0