Babybjörn!

Publicerat: 2011-05-23 Kl: 22:20:00 | I kategori: Allmänt


Igår kväll provade jag våran BabyBjörn som vi köpte av Sofia på riktigt!
Tog med Gaston och Li i björnen och gick ut i skogen! Funkade superbra, dock tycker jag att hon kläms lite? kanske går att ställa ut sömmarna. Ska kolla upp det. Men hon satt där och gungade på och kollade runt överallt. Tror hon gillade när jag gick för sen när vi stod stilla så var det inte alls lika roligt! Men en jäkligt fiffig grejj de där, snabbt och lätt att stoppa ner henne och så är de bara å knata! Lättare än att stoppa ner i vagnen och ut ....
Oliwer följde såklart med genom skogsrundan heeela vägen,.. nuförtiden är jag inte så rädd att han tappar bort sig. Han smyger alltid i bakgrunden och låtsas som att vi inte vet att han är där... Söta katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0