Dagens tips: Patrull petskydd!

Publicerat: 2011-10-25 Kl: 11:19:32 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Patrull petskydd!

I morse har jag varit så duktig som har städat och tvättat! Älskling tycker jag är stökig och lägger grejjer överallt.. han hade faktiskt rätt denna gång, jag hade spridit ut allt jag ägde och hade på mindre än 1 dag! Hur lyckas man? Nu är det iaf städat, diskat och tvättat! Duktiga jag! När jag satt och vek tvätten så hade Li ålat sig raka vägen till gungstolen och pillade på den,.. nästa sekund jag tittade upp


Ajja bajja!

Hur kunde det gå såhär fort? Blir till att åka till IKEA och införskaffa dessa "petskydd" från IKEA, verkar vara dags för det nu. Här går det undan! Nu börjar hon bli intresserad av allt möjligt! .. Hon ålar till det hon vill helt enkelt, fortfarande baklänges! :) Dags att flytta upp allt 1 meter över golvet,.. Blir till att skaffa en ny tv bänk.. med lådor så hon inte kan få alla filmer över sig. Mycket att tänka på!

PATRULL
Petskydd, vit

39 kr / 12 styck
IKEA FAMILY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0