Dagens tips: Vägghängt skötbord!

Publicerat: 2011-10-04 Kl: 18:00:00 | I kategori: Allmänt


Dagens tips: Vägghängt skötbord!

I
nnan Li kom visste jag precis vad jag skulle ha och vad jag tyckte var bäst.. Har ändrat mig angående skötbord. Jag proppsade på att vi skulle ha ett i trä som stod inne i hennes rum. Anton tyckte vi skulle ha ett vägghängt inne i badrummet. Men det ville jag absolut inte, för det var fult! Jag ville ha ett vitt i trä som man kunde ha fina korgar i under. Sagt och gjort hittade vi ett på blocket som vi köpte.



Eftersom vi aldrig har använt våtservetter på Li så har vi haft en burk med vatten som stod vid skötbordet när vi böt på henne. Man blev rätt trött på den där jäva byttan som skulle fyllas på med varmt vatten varje gång. Men jag stod ut i ca 5 månader! Sen var jag hemma hos Marie i min föräldragrupp och hon hade ett vägghängt i badrummet, oj vad smidigt det var! ... På kvällen blockade jag vägghängda skötbord och hittade ett för en bra peng som vi åkte och köpte.





Det är nog mitt bästa tips såhär i efterhand, om man har möjlighet! Tänk på att köpa ett som är bra och stabilt! Googlade runt för att läsa för och nackdelar innan jag bestämde mig vilket jag ville ha. Viktigt att det är stabilt, håller vikten och för min del, att det var vitt ;) Detta är ett brio vagga som håller för 75 kilo, dock lär man ju sätta upp det med rätt typer av skruvar för att det ska kunna bära upp sin maxvikt. Det blev 3 mollys bakom detta för att det verkligen skulle sitta uppe! Pappa testade att hänga på det innan Li fick prova sitt nya skötbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0