Kursdag!

Publicerat: 2011-10-21 Kl: 22:30:46 | I kategori: Allmänt


Idag hade jag kurs i röntgenteknik! Superroligt och en väldigt givande! Känns som att man faktiskt börjar förstå vad det egentligen är som händer när man exponerar bilder. kV och mAs ! I morgon ska vi köra allt praktiskt så då ska vi vara på röntgen hela dagen och få tips och trix! Kul ska det bli!



Mötte upp Erika & Anton efter kursen i Nordstan där vi tog en liten repa och kikade lite. Hittade inget speciellt, men det blev en liten fika. Skulle stolt dricka mig en chailatte.. men kan säga att Göteborg INTE kan göra chailatte.. fan så jävla äckligt, blev riktigt besviken och det blev inte bättre med att den smakade både jul och glögg! Blää.. Tacka vet jag Dellan latten, mums! Så när jag kommer hem måste jag ta mig en riktig chailatte!


Kommentarer
Postat av: Skrika

Hahaha Jennifer!

"Göteborg kan inte göra chai-latte!"

Du provade ETT café! Haha det är tur att du inte är dommare! ;) kärlek!

2011-10-24 @ 22:36:18
Postat av: Jennifer

haha! :) Men blev så besviken så vågar inte ens prova ett till café .. haha!

2011-10-25 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0