Playdate med Olle & Elin

Publicerat: 2011-09-14 Kl: 21:45:53 | I kategori: Allmänt


Idag tog vi en långtur ner till hamnen och genom centrum och upp till pappa Anton och sa hej på hans lunch. Sen vidare tillbaka hem! Så det blev en långpromenad i kylan och man märker att det är dags för höst! Mysigt!

Sen kom Elin & Olle hit så vi snackade massa skit och ungarna fick busa å skrika! Gullegos barn! Helt otroligt,..








Bästa vänner! <3

Senare på eftermiddagen fixade jag i ordning lite här hemma och städade ute på balkongen, plockade ihop massa skräp å tog en tur ut till Brunn å slängde allt på tippen! Duktiga jag! :) Sen köpte jag med mig pizza hem och den nya Fast & Furious 5 ! kanonfilm verkligen, helt otroligt! Väntar på att 6an ska komma ut nu då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0