Äntligen "semester!"

Publicerat: 2012-07-13 Kl: 20:36:26 | I kategori: Allmänt


Idag kl 11:50 tittade jag ut genom fönstret på jobbet, solen sken och det var strax dags för semester! När klockan slog 12:00 så stod det som spön i backen och det var helt supergrått på himlen, hur fan kan de va så? Självklart för det blev ju semester! Skyndade mig ut i bilen och åkte hem till älskling och Li! Dock börjar inte Antons semester förrän efter 23 ikväll, så jag får gott hitta på något ensam ikväll!
 
Nu ikväll är iaf solen jättevacker och det är blått på himlen! Så vem vet, kanske blir det en fin dag i morgon! Skulle va mysigt! 
 
Här hemma ser det ut som ett bombnedslag.... Li har grejjer öööööverallt! ... Då menar jag verkligen överallt! ... Inne på hennes rum ska vi inte ens prata om,. Blir att plocka i ordning massor i morgon kan ja lova. Funderar starkt på att måla de ytor som ska målas nu ikväll så hinner de torka tills tornadon är uppe igen i morgon bitti. För då lär man ju iaf inte kunna måla... då är de vit färg överallt sen... 
 
Det ska målas på dörrkarmar och våran pelare in till hallen. Det ska bli så fint! Den första semesterveckan kommer tillägnas åt att fixa allt "småkraffs" man annars aldrig har tid/ork till!
 
En ful träfärgad ikea pall som förvandlas till att passa in i hemmet! 
 
Detta är mitt nya projekt! ;) Ska bara kapas en bit, sen kommer de bli kalas! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0