Tillbaka till verkligheten!

Publicerat: 2012-07-02 Kl: 21:14:04 | I kategori: Allmänt


Efter en helg av fina människor, rosé och kärlek så är jag tillbaka hos mina vackra i storstaden. Även om jag har haft sjukt kul, så finns alltid saknaden där till 110%! Tutan blev superglad när jag kom hem och bara att få krama om henne och snusa henne i håret gjorde min dag!
Idag har vi varit hemma hos Malena & Morris! Supertrevligt och mysigt! Vi har fikat, busat och fikat igen! Det bjöds på massa goda mackor, smarriga efterrätter och jordgubbar! Ungarna busade och mammorna njöt av solen!
Li & Liam fikar!
Mums med nektarin!
Tilde, Marie & Li myser på filten
Mums!
Morris var en sväng på filten också :)
Mamma & pappas lilla hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Jess

Oj vad lik Anton hon är :)
Så otroligt söt, lilla gullunge :D

Svar: Ja hon är ju lite lik mamma också va? :P Eftersom hon är söt!
Jennifer

2012-07-08 @ 20:00:37
URL: http://Sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0