Borlänge!

Publicerat: 2012-11-04 Kl: 18:07:00 | I kategori: Allmänt


Ja denna vecka har jag och Li haft höstlov! Vi har haft det kalas i Borlänge. Har träffat, mormor, gammelmormor, moster Pia, Mari, mina syskon och alla vänner! Har även hunnit med ett besök på Kupolen, stan, DollarStore, Liljan, S1. Klippt och färgat håret! Ja mkt som skulle hinnas med har jag gjort. 
 
Men redan på onsdagen så började jag längta hem till älsk som var hemma! Men han jobbade ändå, så vi kunde lika gärna vara kvar! Mormor har nattat Li 2 nätter och det hade gått bra, lite ledsen vid läggdags, men hon somnade med lite kärlek! Själv har jag ätit den absolut godaste oxfilén på Liljan i fredags med Emelie! Där kan vi snacka om att det smälte i munnen! Mums! 
 
Har även fått hem lite nytt material till ett nytt projekt som jag ska fixa med! Har sett så mkt fint som folk har gjort, så vill göra mig en egen! Mer om det senare! Denna gång i ett material som är träää! Ovanligt va? 
 
 
En liten tjuvkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0