Kvällsjobb!

Publicerat: 2012-11-22 Kl: 11:15:44 | I kategori: Allmänt


Idag är det kvällsjobb på schemat! .. Skönt att få sova ut lite, bara ta det lugnt och sedan jobba kväll. Jag gillar det! Idag var det dock inte så kul väder ute, småruskigt och deppigt! Li är på dagis och jag har grejjat lite här hemma. Handlat lite och sitter och funderar på vad jag ska pyssla med på lördag. Då jag ska på en liten scrapmara igen, vet dock inte vad jag ska göra. Julkort kanske,.. men borde fixa fram bilder. Nu har ju Expert bommat igen sitt ställe så då blev det plötsligt jobbigt att få fram bilder.. Typ att jag kanske skulle ha beställt från internet om jag planerat! Inte så roligt att inte ha några bilder som man vill scrappa med sig.. fasiken så klantigt av mig! ..........
 
Ikväll är de "Hela Sverige Bakar final!" Ska bli kul å se! :) Sen är de äntligen fredag och helg! Såå skönt! Det behövs! Nu får ja fortsätta leta efter någonstans att printa ut mina foton! ....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0