Önskelista!

Publicerat: 2012-11-27 Kl: 21:12:48 | I kategori: Allmänt


Ja jösses så svårt det är att göra en önskelista! Den är ju tyvärr inte till mig, så det kanske är därför det är så svårt!  Mormor ville såklart ha en önskelista över lite smågrejjer som "Li" önskar sig. Har knåpat ihop lite smågrejjer som vi hittat på! Så får hon välja och vraka! 
 
En kassaapparat behövs ju om man ska sälja kakor! Denna superfina i trä! lovley!
 
 
Man måste ju betala med pengar!
 
Glassar kan man också sälja! Dessa är från Le Toy Van, helt magiskt fina! 
 
Wallies med cupcakes! Dock vill jag enbart ha dem, men de kan man ju klistra som man vill!
 
Lite nya badleksaker är ju aldrig fel! Blir ju lite sugen själv att bada! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken rolig önskelista!
Li kommer få värsta drömrummet! :)
badleksakerna kommer jag verkligen ihåg från vår tid ;)
Du hade massaaaaa :D

Svar: haha! :) En bra önskelista eller hur??

Jaaa... kommer du ihåg alla djur vi badade med?! hahahah det var ju lixom inte en grejj... snarare 1000 som flöt runt! :D
Jennifer

2012-11-27 @ 23:09:31
Postat av: Skrika

Haha jaa roligt när det är lite tema på listan :)
hahaha jaa vi var nog de renligaste ungarna i stan!
Kommer ihåg smådjuren jaa ! och ponysarna och de små hundarna :) åhh så kul vi hade :)
Men duuu, vet du vart man kan få tag i silver-filmerna?
Har du kvar dina? Skulle vilja hitta sånna o köpa till H!

Svar: Ja verkligen! :) Badade varje dag! Åkte kana hos din mamma i det där andra duschrummet! Såå sjukt roligt! Hoppas att Li kommer få en lika bra vän som jag hade/har kvar idag! Är ju så roligt att man känt varandra heeeela livet!
Ja klart jag kommer ihåg! Mamma har tillochmed sparat de flesta! ;)
Han kanske ska bli lite större va? haha btw så länkade jag dig en länk! <3
Jennifer

2012-11-28 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0