Snart är de dags!!

Publicerat: 2012-11-09 Kl: 22:50:23 | I kategori: Allmänt


Vid denna tid på tisdag sitter jag i en biosalong i Sickla, ... tittar på mina absoluta favoritfilmer,.. Känslan att sagan ska ta slut är enorm! Strax efter midnatt är det premiär för den sista filmen i sagan! The epic finale! Äntligen ska jag få ett slut på denna saga som jag väntat på i flera år! Det kommer bli tomt, absolut! Men dessa filmer är magiska! Jag kan se dem om och om igen,.. utan att tveka! Anton blir inte längre förvånad när jag sätter mig för att titta på någon av filmerna,.. jag börjar nästan tro att han också kan alla kommentarer snart! Ofrivilligt dock, men ändå! Det roliga är att jag skulle till och med kunna sätta igång filmen i samma sekund som den tar slut. Dessa filmer berör och jag tror det handlar om spänningen. Att för en sekund veta vem man vill dela sitt liv med, känslan när man vet att man vill leva med en människa så länge man lever. Att personen skulle göra allt, verkligen allt för dig. Det låter sjukt, jag vet,... men det är så magiskt! Så mäktigt!
 
Har haft ett litet maraton här hemma där jag återigen har gått igenom filmerna inför slutet på sagan.. Jag kommer med största sannolikhet kolla på den igen innan tisdag kväll,.. det kan jag nästan lova! Kanske skippar jag breaking dawn part I,.. eftersom jag får se den på tisdag innan part II sätts igång strax efter midnatt! Hur som så kommer det bli en storslagen final! Det är jag helt säker på! Men ska inte tjata hål i huvudet på er som inte är lika stora fan av filmerna, men om ni redan gett dem en chans och inte gillat dem, prova en gång till! För jag förstår inte hur man inte kan tycka om dem! Tur man har delade åsikter och smak,... det betyder mer platser i biosalongen för mig dagen efter! De andra filmerna har vi sett ca 2-3 gånger på bio, så kan tänka mig att det blir ett par sittningar denna film också innan den kommer ut så jag kan köpa den! 
 
The epic finale that will live forever 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0