Soffhäng!

Publicerat: 2012-11-18 Kl: 18:34:21 | I kategori: Allmänt


Ja det är precis de vi har gjort idag! Suttit i soffan och degat! :) Igår var vi på kalas för Johanna och blev kvar hela kvällen och fick god middag! I pausen på Så mkt bättre åkte vi hem och Li var suupertrött, men vaknade ändå mkt tidigt i morse.. Just nu sover hon mellan oss i sängen, och hon verkar stormtrivas! Dock har jag fått sjukt ont i ryggen.. måste vara för det helt plötsligt blev mkt mkt trångare i sängen! Jösses... hon är ju värre än både katten och mig! Ligger typ tvärs över sängen.... Men mysigt är det absolut! Har dock fått upp lampan i Li´s rum så nu blir det till att prova se om hon vill somna i sin säng ikväll... jag tvivlar på det så får se om vi fortsätter mysa tillsammans allihopa! :)
 
För stunden dansar Li till Miss Li och hoppar och studsar... förstår inte varifrån hon får all energi,.. jag blir trött bara jag ser henne dansa! haha, våran fina lilla tjej! Man kan inte stirra sig mätt på henne. Även om hon vissa dagar är väldigt billig, nästintill gratis... 
 
Sitter för övrigt och planerar julklappar... hatar verkligen julklappar... det är sån ångest för att inhandla alla julklappar så man mår dåligt. Men tur det bara är en gång om året! Älskar verkligen julen, å snart får jag börja ta fram julen för  snart är de 1:a advent! :) Granen åker dock upp några dagar innan,... inte bara kvällen innan, de är ju lite tråkigt.. kanske den 3dje advent eller något. Men upp ska den iaf! Pepparkakor, julmust och lussekatter! mums! Nu blev ja ju lite sugen......... Fasiken då! Kanske får tvinga älskling att handla lite kakao så han kan göra negerbollar till mig ikväll,.. jag älskar negerbollar.. Om ja blinkar lite snällt och frågar om han verkligen älskar mig så brukar det lösa sig! ;) 
The walking dead är för övrigt serien vi kollar på nu! Den är grym! Helt klart värt att titta på! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0