Super rent här hemma!

Publicerat: 2012-11-16 Kl: 21:19:00 | I kategori: Allmänt


Storstädning! Jag ääälskar verkligen när det är rent! Idag har vi hunnit med mkt! Vi har städat i sovrummet, vardagsrummet & toaletten. Dammtorkat, dammsugit och torkat golv. Bäddat rent, fått upp lite grejjer på väggarna i vardagsrummet. Toaletten är ju alltid lika roligt....
 
Vid duschen har det alltid varit lite äckligt på väggen i fogarna så nu fick väggen sig en välbehövlig uppfräshning med hjälp av 
 
 
Gjorde först rent med tvätt och sedan var det bara att måla och se glad ut!
 
Jag behöver nog inte säga vart jag har målat och inte....
 
Är helnöjd! Såå mkt finare! 
 
Mina fina lyktor ifrån Ullared fick äntligen sin plats i taket och mitt fönster sitter fint på väggen över tvn!
 

 Hyllan som Antons mamma skulle kasta/sälja på loppis tog jag hand om och även den har fått en plats på en vägg! Vet ej vad jag ska ha på den ännu, men mina gamla barnskor och en blomma får pryda den så länge.
 
 
Nu är de äntligen dags för lite soffhäng! The walking dead är det vi kollar på nu! Superbra serie, även fast jag egentligen inte gillar zombiesar... Värt att titta på iaf! Trevlig helg alla fina! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0