Det börjar ta sig!

Publicerat: 2012-10-07 Kl: 20:43:00 | I kategori: Renovering


 Oj så vi har grejjat idag! Först har vi haft städdag här på bergmossen, där vi har klippt buskar, krattar och donat. Som alltid så är det minimalt med folk, där vissa gör massor och andra bara tittar på och dirrigerar. Idag var jag nog lite på krigsstigen då ja hamnade i luven med en gubbe. Jag brukar för det mesta säga vad jag tycker, och denna gång var det inget undantag. Han fick då höra vad jag tyckte! Efter lite korvgrillning så träffade vi lite nyinflyttat folk som var jättetrevliga, kul! Barn i samma ålder så där hoppas jag vi kan ses fler gånger och låta barnen leka tillsammans. 
 
Anton hade jag parkerat ute på altanen,.. Självklart ville jag att han skulle försöka grejja med projektet istället för att kratta löv. Men han var ute i några timmar sen fortsatte han med projektet, som han har gjort hela dagen! Duktig är han! Det är så himla fint, och han är så noga! Kommer bli så himla fint!
 
Nu kanske man ser lite bättre vad vi pysslar med!
 
Det ska självklart bli ett kök till Li! Inte en soffa som många av er trodde, utan det blir ett kök, med spis, diskho och sedan ett litet projekt som sticker ut. Mer om det senare, det blir en liten delux grejj! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0