Färdigt! (Nästan!)

Publicerat: 2012-10-23 Kl: 20:50:34 | I kategori: Renovering


Idag åkte spisknapparna på och ett paket på posten levererades! Eller jag menade Li har bakat såhär på kvällskvisten! Fortfarande saknas en kran, men det får komma när det kommer! Nu går det att leka i köket iaf! 
 
 
 
 
 
 
Jag är sååå nöjd! Jag är så himla imponerad av Anton att han faktiskt har byggt detta kök! Så mycket finare än alla dessa IKEA kök, dessutom billigare! 
 
Kostnad för vårat kök inklusive byggmaterial, gångjärn + magnet till spisuckan, "glaset", skruvar, skål till diskho, krokar till köksredskapen, 977:- Färg, hade jag hemma, så det blir väl någon hundralapp på färgen annars. 

Kommentarer
Postat av: skrika

Guuud så fint Jennifer o Anton!! Hoppas Li kommer ha massa skoj med det superfina köket i måånga år framöver! Vilka ungar får ett kök liksom? Super duper fint <3

2012-10-23 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0