Nytt projekt! :)

Publicerat: 2012-10-06 Kl: 21:53:00 | I kategori: Allmänt


Har länge gått i nya byggtankar, men det har inte ritkigt funnits varken tid eller motivation. Men idag så satte vi oss ner och skissade på en design! Jag förklarade hur jag ville ha och Anton ritade. Perfekt! Han är så himla duktig!
När han väl sätter igång med ett projekt så är han noggrann, duktig och väldigt smart! Det säger jag inte bara för jag tvingade honom att göra detta projekt utan han är faktiskt riktigt händig! Så vi åkte ner till ByggOle och fixade lite material, MDF skivor och vi hade turen att hitta lite inne i slängkontainern som funkade perfekt! En kille där på ByggOle hjälpte oss att kapa upp dem i bra bitar och så var det bara att åka hem och bygga! 
 
En mkt fin idé och en duktig snickare! Kan ju faktiskt inte bli mer än perfekt! Dock ändrade jag mina planer lite i sista sekund, men de funkade det också, bara lite mer MDF så fixar han de också, Li kommer bli så himla nöjd och jag, framförallt! Vad det ska bli får ni se sen, eller kanske gissa redan nu? 
 
Bakstycket har fått inspiration utav Li´s sänggavel 
 
En sektion är stommen är klar, dock är de massa kvar, sen är de såklart målning också! 
 
Någon som kan gissa vad det ska bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0