Vill ha helg!

Publicerat: 2012-10-16 Kl: 20:27:31 | I kategori:


Jag är så trött! Skulle behöva helg så jag kan få vila upp mig. Skulle även behöva greja klart här hemma. Men det finns inte riktigt med tid :) Kan inte någon uppfinnare hitta fler timmar om dagen, som man kan få utnyttja som ledig tid? Vilken grej det skulle vara sånna fall! :)

Har jobbat och sedan hem till fortet för att grädda pannkakor till familjen och sedan badade jag & Li i över en timme! Där kan man koppla av och njuta medan hon suger på alla schampo flaskor,.. Vad är det med de egentligen? Flera gånger pillade hon ner fingret i hålet och stoppade i munnen. Till och med tog flaskan och typ skulle dricka ur den? ... Då hostade hon iaf och var nära på att kräkas,.. Borde man inte då kunna förstå att man inte ska suga/äta på schampo? :) Nä, inte Li och så tog hon en slurk till! :D

Nu sover lilltrollet, Älsk är å repar med bandet och tränar. Själv myser ja i soffan fast disken står kvar. Snart är de dags för Hollywood fruarna ! Förhoppningsvis håller ja mig vaken tills dess! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Har ni stort badkar eller hur kan ni sitta där å trängas i flera timmar :) o blir rastlös direkt. Har ni nån halkmatta?? Tips tips tips då o halkar runt som en tvål jämt :)

Svar: Haha nej, det är nog standard badkar! ja sitter i den delen som är lite välvd och Li i den andra delen, hon plockar, pussar på Gaston som dricker vattnet, leker med schampo flaskorna... Hon skulle kunna sitta betydligt längre :P
Vi har ingen halkmatta alls faktiskt :/ Utan hon har nog lärt sig tror ja, för hon halkar inte runt så mkt :P haha! Hon har på senare tid vela ligga på magen och typ åka, (då får jag inte plats dock! ) ;)
Jennifer

2012-10-17 @ 12:01:54
Postat av: Ida

Aha, kanske får vänta tills hon blir lite äldre, ser fram emot å kunna ligga i badet längre :) är sinnessjukt nyfiken på köket, du är så jäkla händig :) tack för infon iaf :) kram kram

Svar: Ja, hur gammal är hon nu? Ja snart är köket klart hoppas jag! Är själv nyfiken på hur de ska bli! ... :P haha! Kram kram!
Jennifer

2012-10-18 @ 21:33:01
Postat av: Ida

Hon fyller 1 den 10 november :) helt sjuk va tiden går fort :)

Svar: Ja det går så fruktansvärt fort! Njut! :) Har ni fått dagisplats?
Jennifer

2012-10-19 @ 07:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0