Idag kom den!

Publicerat: 2012-09-26 Kl: 20:20:00 | I kategori: Allmänt


Idag kom overallen på posten, jösses så fort det gick! :) Jag tyckte dock den var lite stooOr! Men storleken under är lixom 80, och det känns för litet... Fasiken, kanske skulle gått och provat en didriksson overall för att se hur strl var. Kanske hinner med det i morgon ? Men å andra sidan kanske hon kan ha den 2 säsonger, om man har tur?
 
Men de ska väl se ut som små gubbar i overaller?
 
För övrigt har jag varit på jakt efter en jävla apa också,.. Lena på dagis gav mig ett tips på julkapp till Li, vilket var en liten apa, Herr Nilson närmare bestämt som hon har fastnat för! Det är en unge på dagis som har en som hon går och lånar hela tiden. Hon äälskar den apan tydligen, så hon ska få en egen! :) Bra tips av fröken! Har dock varit på jakt efter den överallt. Var in på Lekit här och där hade dom den, fast i en mini version, finns ingenstans på nätet heller förutom på en nätbutik. Så har googlat mig blå efter denna jävla apa, men nu har jag hittat den OCH beställt hem den.
 
Nykomling i familjen, inom snar framtid! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

tänk på att man ändå snackar typ ett halvår frammåt som den kanske ska användas. K hade stor overall i fjol och den passar i år igen, och hennes gula är åxå stor, likabra det! dom växer så fort :)

Svar: Ja jag hoppas det är så! Men denna kändes så himla stor.. :/ men kanske bättre de än för liten och kort i ben och armar, strl. 80 kändes så himla litet på något vis, och 86 fanns inte.
Jennifer

2012-09-26 @ 20:27:37
URL: http://soffilina.blogg.se
Postat av: Ida

Inez har Didriksson storlek 80 på sitt vindset och hon är 96 cm och tre år. I år var byxorna för små så hon fick 90 istället. Jag skulle nog testa att Tä hem den mindre storleken, hon måste kunna röra sig också :-)

Svar: Ok! Bra att du säger de, Li är 82 cm lång nu... Men har ju hört att de är lite stora i storleken. Men kanske ska ta hem och prova iaf.. ? .. Fasiken så svårt,.. å så passar inte den utan ja behöver byta.. :P
Jennifer

2012-09-26 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0