Overalltider!

Publicerat: 2012-09-24 Kl: 20:51:14 | I kategori: Allmänt


Efter mkt letande har jag nu hittat en overall som Li ska få ha i vinter! En superfin Didrikson som jag hittade på Lekmer De har verkligen allt där, så det är så roligt att beställa därifrån, men denna gång blev det inte som förra julen då mormor/gammelmormor och vi beställde Li´s julklappar därifrån. Utan nu blev det en overall, och en liten liten till sak, men det var ju rabatt så jag kunde inte hålla mig. 
 
 
Denna blev det! Fin va? Jag hoppas den är lika fin i verkligheten och att storleken passar, jag tog en strl. 90, för 80 känns så himla litet och och sen ringde jag och pratade med dem då de sa att de var rätt stora i storleken. 92, skulle hon drunkna i tror ja.. Det är fri retur så det är bara att byta om de skulle bli knas. Förhoppningsvis kommer hon kunna ha den hela vintern, annars är de ju lite bortkastat tycker jag! Men på dessa nya modeller har de även ett "xtended size" som gör att man kan förlänga overallen med ca 1 strl genom att enkelt sprätta upp en söm på insidan så får man en bit till! 
 
Låter ju för bra för att vara sant, men vad gör man om den börjar bli lite liten i januari/februari lixom, inte kul å köpa en ny då! 
 

Vi får se i slutet av veckan då den borde ha kommit, så får vi se hur den sitter! Spännande! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0