Scrapträff på bergmossen!

Publicerat: 2012-09-22 Kl: 20:57:51 | I kategori: Scrapbooking


Idag har vi haft scrapträff här på bergmossen! Jag hyrde lokalen och vi blev ett litet gäng som satt tillsammans å scrappade! Vi var 7 stycken som körde ett race, många scrappade julkort och kort. Själv blev det några Lo´s
 
Vi körde igång vid 10 tiden, så vi har pratat och scrappat heela förmiddagen, eftermiddagen och lite in på kvällstimmarna. Men nu är vi klara och nöjda för denna gång. 
 
Mathilde, Mariana, Sollan, Marie, Anna-Lena, Cornelia & Jag var gänget som scrappade
 
 
 
 
 Egentligen inte min stil att scrappa på, men det blev en sån himla häftig LO! 
 
Lilla cupcaken!
 
 
En sommar layout som jag blev supernöjd med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0