Små små tassande fötter

Publicerat: 2012-09-03 Kl: 22:11:46 | I kategori:


I morse klockan 07:10 hörde jag en liten duns och sekunder senare små små tassande fötter som gick över golvet in till mamma och pappas säng. Helt underbart var det, stor lycka och min lilla skatt var så lycklig!

Sen var det dags för jobb och dagis! Dock hämtade farmor Li på dagis efter lunch för en dag inne i stan. Där hon tydligen charmat alla på Hötorget, ätit glass och blivit fotograferad av kineser :) Jag passade på att köra ett pass på gymmet när ja slutade tidigt och barnet var med farmor! Lyx att kunna träna vid 14:30-15:40 och komma hem, duscha och sedan är man klar med dagens träning! 30min på crosstrainern där ja brände 368 kalorier! :D sen ett pass styrka med armar och ben! Underbart!

Ikväll blev det en promenad med finaste grannen i skogen, hundarna busade massor! Gaston trött som ett slo och lerig, men lycklig hund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0