Adventskalender

Publicerat: 2013-12-02 Kl: 17:51:29 | I kategori: Allmänt


Detta år slår vi på stort och låter Li få sin första adventskalender! Det är ingen vanlig chokladkalender då jag inte tycker man borde börja dagen med en chokladbit... men det är bara min åsikt! Den chokladen kommer nog tjatas till sig när hon blir äldre, men i år kör vi denna variant! 
 
Adventskalender

Små supersöta askar som jag har köpt på Panduro och i dessa små paket ligger det en liten sak. Hade fått en supersöt handgjord adventskalender av min gamla kollega Annika som jag hade tänkt ha dessa paket på, men då den var alldeles för liten så fick det bli såhär denna gång. Så nu kom även våran "kortram" till någon nytta! 
 
Titta mamma! 
 
En hääääst!


Li förstod inte riktigt varför man inte fick öppna allihopa.. jag förklarade och det verkar ändå som att hon köpte min förklaring. För stunden iaf, vi får se hur mkt tjat det blir innan kvällen! Nu blir det middag och sedan skall vi bädda ner oss i soffan och mysa! Li är lite trött efter en dag på dagis så det blir lugnt ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0