Gymträning!

Publicerat: 2013-02-13 Kl: 19:31:44 | I kategori: Allmänt


Jag har faktiskt varit duktig på gymmet nu alltså i ett par veckor! Känner mig stolt att jag har hållit i de så länge nu, och återigen börjar det bli roligt och man känner ett sug av att musklerna rör på sig och man blir trött! Idag fick jag träffa en annan PT som heter Nina, och det gick bra! Desvärre vill de ju alltid att man ska köpa på sig dyra timmar och köpa fler i paket, men känner att jag inte riktigt har råd med det just nu och jag har faktiskt gått ner 6kg av mig själv, så ja kan om jag vill! Behöver bara lite stöttning ibland!
 
Idag körde jag intervallträning på löpbandet... nu är ja död! Kuta 10sek, vila 5 sek.. så körde jag i 30 minuter, så är lagomt slut nu! Det tar mer än vad man tror, det är drygt! Får mig att tänka tillbaka på alla intervallträningar som jag hade med fotbollen och när man blev tvingad att springa ifrån Bergebo, ner till älven för att där köra intervaller i en lååång gammal trätrappa å tillbaka..... mjölksyra vid bara tanken! Men det är så skönt efteråt! Det är fan aldrig för sent att börja träna! Snart har jag nått mitt delmål! Är några kilo kvar, men det ska bort! Sen är det ytterligare ett steg, sen kanske jag är nöjd! Alla har vi våra mål och de är inte så långt bort bara man börjar någonstans!
 
Nu dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0