Träning & Kaatach

Publicerat: 2013-02-10 Kl: 10:17:11 | I kategori: Allmänt


Igår hade jag & finaste Angelica en heldag tillsammans! Vi började med nästan 2 timmar på gymmet och det gick skit bra! Jag var så nöjd med gårdagens träning, 10 min crosstrainer, körde maskiner, hantlar, armar och ben. Sen 15 min cykel och sedan 20 minuter på löpbandet! Sedan en riktigt stretcning! Sååå skönt! Hem för att snabbduscha och så åkte vi med ungarna mot Kaatach!
 
Li äälskar rutchkanan! 
 
Li hade somnat i bilen påväg mot Kaatach och därför fick jag väcka henne när vi var framme, hon blir alltid lite extra kinkig och grinig när man väcker henne. När vi kom sen kom in till Kaatach var det suupermycket folk och jag lyfte upp henne för att sätta ner henne så vi kan ta av skorna. Där blev hon nog rädd av allt stimm och liv och  hon brast ut i grååt och var otröstlig! Läskigt otröstlig, fick typ ingen kontakt med henne och hon ville heller inte vara i närheten! Jag lyfte upp henne och det blev ännu värre! Gick iväg med henne till en liten avskild plats där jag släppte henne och hon lugnade ner sig. Sjukt läskigt när hon beteer sig sådär knäppt! Efter lite lugn och ro så kunde vi iaf gå in till leklandet och följa planen! - Att leka! 
 
Pannkakslunch och massa bus och lek! Idag kunde hon för första gången åka elbilarna själv i några cm! haha! De är rätt mkt man måste trycka ner med foten för att bilen ska åka av sig själv, men snart så fattar hon nog hur hon skall göra. Liam sprang runt och charmade alla gamlingar och bjöd den på dricka! ;)
 
Påväg hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0