Helg!

Publicerat: 2013-01-04 Kl: 19:55:21 | I kategori: Allmänt


Åh ätnligen helg igen! Det behövs! Jag tror att ju mer ledighet man har desto mer vill man ha! Man kan lixom inte få nog av ledighet! ... Det blir bara jobbigare att gå tillbaka till jobbet! Men skönt att mjukstarta såhär med 3 dagar och sen helg igen! Det gillas! Li har haft lite dåliga rutiner nu under julledigheten, och det är dags att ta tag i de så det blir som normalt igen! Sjukt att man ska behöva ha dagis för att få en fungerade vardag! Med bra läggtider och få in den där sovstunden på dagen.. Det har inte fungerat under ledigheten kan jag lova! Såvida vi inte åker bil, för då somnar ju tutan på en gång! Men idag somnade hon klockan 7! Jag väckte henne inte kan jag lova, hon behöver sova, så vi borstade tänderna, slängde på pyjamas och sen hoppade vi ner i sängen. Hon sov innan jag la ner henne... :)
 
Själv har jag pysslat lite här hemma, med papper, kollat in mitt nya körkort som ja fått med posten! Funderar över att kanske öppna pluggboken nu när tid finns, men så kommer jag på att det är fredag! :D haha! Finns alltid en ursäkt! Men skulle verkligen behöva, men det är inte direkt något som jag längtar efter! Usch! Lyckades spärra min internetbank också... Men vad gör de en fredag såhär?! Man kan ju inte annat än vara lycklig! Släppa ut hunden en snabbis så han får kissa innan husse kommer hem sent ikväll. Skulle vilja scrappa lite också.. men finns inga kort, så skulle behöva framkalla.. haha :D guuud vilka problem jag har! Eller skaffar mig! Nää, får se vad kvällen erbjuder, kanske popcorn i soffan!? Eller lite plugg och fb framför datorn, den som lever får se! 
 
Bjuder på ett kort på vår vackra dotter med sina två favorit leksaker! Bilar och apan! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0