Veckan lång!

Publicerat: 2013-01-14 Kl: 00:02:13 | I kategori: Allmänt


Har inte haft tid till att blogga, eller kanske inteh aft något att säga, jag vet inte! Men har några tappra läsare som verkar följa mig dagligen även om ja inte uppdaterar alltför ofta längre, ska försöka bli bättre! 
 
Står inför ett litet val som jag inte vet hur jag ska göra,.. Har anmält mig till en stor tenta, samtidigt som den kraschar lite med mina övriga planer.. som jag för övrigt jättegärna vill göra, men de kanske inte passar sig både tidsmässigt och ekonomiskt. Får fundera lite, lite till inann det är dags att bestämma sig! 
 
Li växer och frodas! Hon blir bara större å större, pratar mer och mer och man förstår mer och mer! Hon börjar bli mer och mer en människa som ska blir så himla spännande att följa! Vet precis vad hon vill! Vilket känns tryggt, ingen kommer sätta sig på henne om hon inte vill! Men tur hon har en mamma som förhoppningsvis är ännu envisare, men man kanske får välja sina strider! Det är helt fantastiskt att titta på henne, hon gör och säger precis som hon vill! Här hemma är favoriterna fortfarande apan och hennes kundvagn som hon kör med... Roligast av allt är att köra på Gaston och Oliwer. För de sticker så fort de ser henne komma med vagnen, och då tycker ju Li det är skit roligt :) Har fått plocka bort den några gånger då hon inte har lyssnat på oss när vi talat om att man inte får köra på djuren... Ibland lyssnar hon, ibland åker vagnen in i förrådet.. 
 
 
Mina små troll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0