Svamp i lådan?

Publicerat: 2013-05-21 Kl: 22:05:08 | I kategori: Allmänt


Fan idag när ja kom hem å skulle titta till mina små bebisar på balkongen så såg jag att det var några prickar i lådan som var helt jävla fjuniga!! Svampar som växer i lådan, trodde på allvar ja skulle få slänga hela alltihopa! I panik så smsade ja Sofia som jobbade med Karin ikväll och fick ett snabbt svarlsom tur var att att de var möggel och det kan bli så ibland och att man skulle plocka bort dem. Sagt och gjort, så "hyvlade" jag av översta lagret på jorden och rörde runt lite så blev det snabbt fint igen! Hoppas de inte kommer tillbaka, öppnade verkligen upp lite mer så det inte blir så instängt på balkongen. Kanske behövs det ännu mer snurr på det hela så det blir lite luft där inne. Fann även lite på gurkan & paprikan. Så får se i morgon hur de ser ut!
 
Svamparna är borthyvlade, hoppas att de inte kommer tillbaka!
 

Har för övrigt hittat ett riktigt bra fynd idag! Jag trodde inte det var sant, men här är dessa sjukt snygga krukor, i plast dessutom!! Helt i min stil, det bästa av allt är att den lilla kostade 19:- och den största 39:- ! Har kostat 229:- !!!! Fatta vad sjuk! Jag höpte på mig 1 superstor, 2 mellan och 2 små, perfekt å odla i ju! Jag är helt kär, kolla in dem!
 
Snygga va??! 
 

Dessa pärlor kan du förhoppningsvis hitta på Ica Maxi! Jag är kär, blir nog en runda till i morgon, för de kan man inte få nog av! Ikväll har jag slitit faktiskt! Har dammsugit, städat, moppat och dammtorkat! Liten läste jag saga för och sedan lämnade jag rummet, hon låg kvar och har gjort så i fyra dagar i rad faktiskt! Jag säger att jag ska gå och göra något och säger god natt och pussar henne. Hon ligger kvar! Ropar på mig någon gång, men inte mer än så. Duktiga tjej! Nu sova, för i morgon är de jobb som väntar igen kl 07:00-16:00 eftersom jag gått upp på heltid!! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0