Temakalas för Li

Publicerat: 2014-01-17 Kl: 18:22:00 | I kategori: Allmänt


I år har vi bestämt att det ska vara pippi kalas när Li fyller 3 år !
Det stod antingen mellan MyLittle Pony eller Pippi, och då fick det bli pippi kalas! Jag har massor av idéer som sprutar och bubblar så hoppas de går att göra något skojj med dem! 
 
Har hittat ett pippi utklädningskitt på en köp och säljmarknad för 100:- som jag ska köpa i morgon och en jättefin "pippiväska" för 30 kronor som jag köpte idag på samma sida! 

Denna tänkte jag fylla med lite guldpengar! 

Det är ju ett tag kvar, men det gäller att vara ute i god tid med tanke på att vi har släkt & vänner som inte kommer från Stockholm. Så får se hur många vi blir, det viktigaste är att Li har kul och hon berättar för alla vi möter att hon ska fylla tre år och visar stolt med fingarna hur gammal hon skall bli!

Min fina lilla tjej, tiden går för fort och snart är hon 18! ... Men inte än på ett tag, men i denna takt så kommer jag knappt hinna blinka innan hon börjar skolan! Tur hon är mer väluppfostrad än Pippi iaf! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0