Sköna helg!

Publicerat: 2011-04-10 Kl: 20:39:39 | I kategori: Allmänt


Helgen har varit underbar! Anton har varit hemma och det har varit saker att göra varje dag!

I fredags kom Kicki, Robert & Neo på besök till storstaden! Vi käkade lite tacos och pratade massor :) Fick även lite kläder till Li av dem, tack så mycket!


De hade även med sig en stor gåva ifrån de flesta av mina kära vänner där hemma!
Tack så mycket Kicki, Robert, Nicke, Sölve, Jejje, Fia, Emmelie, Helen, Bella, Stina & Nicklas! Ni är helt otroliga!
Li ska få köpa sig något hon behöver!



I lördags var vi hos Antons pappa som hade 70 års fest med mat och dryck. Li har varit lite knölig de senaste dagarna och helst vela vara vid bröstet hela tiden. Hon äter, somnar, äter sover.. Efter jag ammat henne i över en timme då hon emellanåt slumrat till så tänkte jag att vi kör på en promenad i vagen för då brukar hon ju somna. Men icke sa nicke! Hon skrek hela tiden och jag började få lite panik, men så åkte vi hem och i soffan sen så somnade hon utan problem... Barnmorskan sa något om denna tillväxt som är vid 5 veckor. Hon kanske är lite extra tuttig nu och napp vägrar hon ta! Tillbaka på ruta ett med nappen iaf, haha :) Hoppas denna "tillväxt period" är klar om några dagar, för just nu är det mys i soffan konstant när hon är vaken! Fast det är rätt mysigt ändå, men vill ju inte att hon blir "beroende" av att ligga vid mitt bröst hela tiden. Tiden får utvisa om det är denna tillväxt period som knölar lite :) Hon sover dock på nätterna så man får väl ta att hon är lite knölig på dagarna ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, ÄLSKAR klänningen från Lindex!! Funderar nästan på att köpa en och spara ifall nästa barn blir en flicka ;)

2011-04-10 @ 21:03:16
URL: http://emmahoel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0