Dagens tips: Bookbinders!

Publicerat: 2011-08-28 Kl: 20:20:00 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Bookbinders!

Tänkte tipsa om detta fantastiska koncept där man kan beställa en bok, pärm eller vad man nu vill ha. Som sedan blir prydd med en egen text! Jag valde att göra en sån bok till Li´s namngivning där alla gäster skulle skriva en rad. Blev jättefint och man kan välja på vilken färg boken skall ha och textfärg/stil.



Kanske svårt att se för er, fick ingen bra bild. Står iaf "Li´s namngivning.
Men jag fick se en annan person som hade beställt en stor fotopärm med svarta papper inuti där det stod "Niklas fotoalbum" Superfint! Kommer nog försöka göra en sån här bok till Li om året, där jag ska samla alla fina bilder så det sparas. Tycker det är så frukansvärt tråkigt på ett sätt att man nuförtiden har alla bilder i datorn. Så tråkigt! ... Har gjort en fotobok på nätet också fast jag har inte beställt hem den. Vet inte hur jag skall göra nu om jag ska göra på detta viset eller en fotobok .. Vi får se! :) På detta sätt så kan man ju blanda in lite srapbooking som jag för övrigt tycker är superroligt!

Kommentarer
Postat av: linda, from the vetpetassistancecrew

Åhhh fina jennifer, jag har följt din blogg från och till, och du låter riktigt deppig nu.. Jag förstår att det är tungt.. Men det är tur att hon ändå är frisk för övrigt! Hon verkar vara en riktig pärla din lilla tjej, det finns så mycket värre saker som småpluttar kan drabbas av. Det kommer att gå bra, no doubt,ups `n downs det är fan så livet är ibland... Jag hoppas att ni får det lättare snart, jag kommer gärna o hälsar på! Har sagt det så länge men det har inte blivit av..Massor med kramar till er!

2011-08-29 @ 22:53:29
Postat av: Jennifer

Hej Linda! Tack för dina ord! Ja, ibland orkar man inte.. man blir lite deppig då.. men som du säger, det går upp och ner.



Ja men kom hit! Vi måste ses så är de bara!

kraaam!

2011-08-30 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0