Sista semesterveckan!

Publicerat: 2011-08-03 Kl: 15:29:52 | I kategori: Allmänt


Sista semesterveckan spenderas i borlänge! Vi bor i Viola & Ingemars hus och det är verkligen toppen! Skönt att ha ett hus för sig själva, prova på att vara husägare! Det gillas och Gaston älskar att kunna springa ut och ligga på trappen! Blir nog till att köpa ett hus så småningom! ;) Vart och när det vet man aldrig!

Igår bjöd jag hem mig själv till mormor och fick köttfärslimpa! Mums säger jag bara! :) Såå gott! Sen plockade vi lite hallon och vinbär som vi ska ta med oss hem för att frysa in!


Blir nog en god smootie med hallonen!

Senare på kvällen gick vi till sportfältet och tittade på min lillasyster som spelade fotbollsmatch :) Hon är så duktig min lillsyrra! Brås på mig! ;) Sen blev det hem till huset och koppla av! Somnade 22:30! Sååå skönt!

Idag vaknade vi och käkade lite frukost, sen klippte jag gräsmattan! Solade lite och sen vidare till mamma så fick vi lite mat! Kyckling, sallad och strips :) Mums! Så skönt å vara hemma å bli lite bortskämda med mat!



Ikväll ska vi vidare till Kristin som fyller år och grilla lite med alla tjejor! :) Ska bli mysigt att träffas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0