Sovmorgon och hinkbad!

Publicerat: 2011-08-24 Kl: 12:19:50 | I kategori: Allmänt


Idag sov lilltutan till 7 i morse, så skönt med sovmorgon! Förhoppningsvis så är det smärtlindringen som hjälper henne till sömnen, å då är jag glad! I morse plockade jag av plåstret och det var rätt geggigt. Men torkade av det och gjorde i ordning en hink med vatten istället för badbaljan. Tänkte att hon kanske tycker det är mer ok att stå i en hink än ligga i en balja. Hon blev rätt ledsen ändå, men absolut inte lika mkt gråt som igår. Hon hade ju Anki med sig! Så Anki fick agera bitkudde och ljuddämpare så badade vi i 10 minuter!



Hon var helt orange på underdelen, jösses..! Man kanske skulle lägga sig i ett sånt bad själv för att få lite färg, funkar ju bättre än bus!


Kolla skillnaden!

Torkade henne torr och smetatade på lite slava och ett nytt plåster. Då kom krokodiltårarna och hon blev otröstlig igen... Denna gång la jag ner henne i vagnen nästan på en gång och hon somnade som en stock! Det verkar funka bättre än att försöka trösta henne med kramar och pussar, hon verkar bli ännu mer frustrerad då än när jag lägger henne i vagnen.

Nu sover hon sedan en timme tilbaka och förhoppningsvis vaknar hon som den glada och goa lilla tjej hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0