Blixten McQueen!

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 19:13:02 | I kategori: Tårtbakning


Då har vi pysslat nästan dagen lång! Jag har fått en beställning på en tårta till en 2årig kille som bara ääälskar Blixten McQueen! Födelsedagen är om ett tag och jag passade på att försöka bygga en bil innan så jag slipper sitta kvällen innan och bli stressad. Jag kan bara tacka min älskling för att han är så intresserad av bilar och att han själv är så pysslig! Utan honom hade detta inte gått, han har hjälpt mig med bilen och eftersom jag inte kan byta däck så har han gjort det! ;) Lufthål skulle självklart också finnas där. Tack hjärtat! utan dig hade jag fortfarande suttit och modellerat en bil.









2an på taket står givetvis för födelsedagsbarnet :)

Självklart kommer ni även få se den färdiga tårtan när den är klar. Detta var bara en smygtitt!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka härliga bilder, vad bra att de kommer så överens:)

Känner igen det där tussandet på nallen, vi har en hoffeloffe här hemma som gärna tussar på det mesta:)

Trevlig Helg// kram Kerstin o Ramos

2011-12-09 @ 23:08:19
URL: http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Linda E

Jättefin! Duktiga ni är! Spännande att få se slutresultatet sen. Kanske blir en beställning till Noels 3-års dag ;)men du bor så nedrans långt bort :)

2011-12-11 @ 14:14:49
Postat av: Jennifer

Kerstin: Tack! Ja de är såå gulliga!



Linda: Såklart han ska! :)

2011-12-11 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0