Ensam shopping utan barn!

Publicerat: 2011-12-28 Kl: 17:01:57 | I kategori: Allmänt


Idag åkte jag och Angelica till Forum för att kolla lite kläder på rean och jag skulle byta lite julklappar som var för små i storleken. Har inte ens tänkt på tanken förut att lämna över Li till farmor under tiden jag är och springer i Forum, för att slippa bråkas med vagn och barn! Hon bor nämligen granne med köpcentrumet. Toppen idé så hon kom till och med ut till oss och var med Li hela eftermiddagen :) Nästa gång så går jag med henne till farmor.

Lämnade tillbaka ett par byxor från Polarn som hon fick ifrån farmor som var för små i låren... Hittade istället dessa ursnygga gröna braller


150:- Skulle aldrig ge fullpris, 300:- för ett par byxor åt henne i hennes ålder idag. Så detta var toppen!


Supersnygg hoodie 150:-


Tunika 150:-

Polarn och Pyret körde ju igång sin mellandagsrea 50% på Annandan så då hittade vi några tröjjor redan i Borlänge, men hittade som sagt dessa i Forum idag! :)

V
i tog en lunch och bara snackade, så skönt att komma bort lite och kunna unna sig själv lite egentid. Blir inte så ofta man tar sig tid att göra det. Har verkligen möjlighet att göra det om jag vill, men ibland glömmer man lixom bort sig själv när det finns andra saker runt om. Tittade på lite kläder inför nyår och köpte mig en tunika för 199:- men då får man genast lite småångest... Varför är det så? Varför kan man inte unna sig själv något sedan man fick barn? Nuförtiden tycker jag allt är dyrt åt mig själv men köper det gärna åt Li.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0