Hello Kitty tårta!

Publicerat: 2011-12-20 Kl: 15:42:00 | I kategori: Tårtbakning


Självklart ville jag hjälpa till att baka en tårta till min arbetskollegas barn! :) Hon villa ha två tårtor och favoritfärgerna var rosa och lila, tycker jag gjorde det väldigt bra färgmässigt! ;) Sen är Hello Kitty en favorit så det fick bli en modellerad Hello Kitty som skulle stå på tårtan! Hade gärna gjort fler av hennes vänner på tårtan, men då jag var sjuk så fick jag börja senare än tänkt med tårtbakningen så jag han inte riktigt med Kittys vänner. Får bli på hennes nästa födelsedag! Dagens tårtor!















Tårtorna är fyllda med hallongrädde och chokladmousse med crisp
Spacklade med grädde och täckta med dekorfondant och marsipan.
Kitty och övriga dekorationer är gjord i sugarpaste


Kommentarer
Postat av: Helen

Men Jennifer! Vad duktig du är... Jäklar vad fina tårtor! Jag vet då en som kommer få göra min födelsedagstårta ;) Vart har du lärt dig detta? KUL!

2011-12-20 @ 16:44:34
URL: http://duochjagivarlden.blogg.se/
Postat av: Heide Stridh

De var heelt Makalösa! Tack för du förgylde Isabelles dag !

2011-12-20 @ 21:55:58
Postat av: Natalia

Så söta tårtor! Jättefina.

2011-12-22 @ 13:23:31
URL: http://www.skickatarta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0