När ska hon börja krypa?!

Publicerat: 2011-12-06 Kl: 16:37:15 | I kategori: Allmänt


Nu har jag gjort i ordning lite köttbullar som jag ska steka på till middag! :) Har kryddat och gjort dem goda, sparat lite på saltet så Li också kan äta köttbullar och gräddsås! :) Var även ut på en liten promenad och lämnade kartonger osv. på återvinningscentralen. Sen tog vi en liten tur till Mölnvik för att hämta ut vårat GoBoken paket.



Tutan har fått haft hårspänne för första gången idag! Fick dessa små söta av Elin



Har för övrigt haft lite frustrationsmoment här hemma, då lilltjejen har stått på alla 4 och gungat fram och tillbaka de senaste 2 månaderna... Mer än så händer det inte. Hon börjat med händerna, och sen fick hon en lite mer sittande position och då åkte hon helt enkelt bakåt.... igen,.. Jag antar att hon kommer köra allt bakåt i fortsättningen också, vi får se! Men det är spännande att se hur utvecklingen går frammåt, eller i vårt fall bakåt! ;)











Jag var själv 9 månader när jag gick! Så tutan ligger efter! ;)

Kommentarer
Postat av: Mia Dahlberg

Men Gud va söt Li är! Läser din blogg. De är så kul att följa er ;) kul med framsteg! Här har Elvis krupit runt i drygt en månad men han måste ju jaga efter storebror. Elias kröp i mindre än en vecka sen gick han instället (då ca 11.5 månad) alla är olika ;) kram Mia

2011-12-06 @ 17:00:04
Postat av: Jennifer

Åh! Tack Mia! Vad kul att du följer oss! Vi har närmare 100 unika besökare varje dag, så jag vet inte alls vilka alla är! Men kul är det! Dessutom skapar den lite diskussioner också, vilket är ännu roligare ;)



Ja, det var fler på föräldraträffarna som far fram i en väldig fart, men än så länge sitter hon där hon sitter och man får väl vara glad för de ;)

Kram!

2011-12-06 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0