Julhelgen!

Publicerat: 2011-12-26 Kl: 20:14:45 | I kategori: Allmänt


Vi har haft en kanonhelg och varit med släkt och vänner under Julafton och Juldagen! Julafton var vi som sagt hos min mormor, det var så himla kul att träffa alla mina kusiner, morbror, moster som jag inte träffar så ofta. De hade inte sett Li heller så det var kul att de äntligen fick träffas! :)





















































Vi käkade lunch efter Kalle och sedan väntade alla barnen på tomten. Det var så fint när tomten kom med häst och vagn! Kunde inte ha fått en finare jultomte, verkligen! Han delade ut några klappar som han hade med sig från tomteland till alla barnen, resten hade hans små nissar redan lämnat hos mormor. Julafton var perfekt och sedan mot kvällen åkte vi hem till Viola och Ingemar och där väntade nästa släkt på oss :) Mari, lillasyster och lillebror väntade på att vi skulle komma så de fick ge Li julklapparna.

Tack alla för en underbar jul! Inte alla gånger man kan få ihop hela släkten på detta vis, 23 personer var vi tror jag! Lägger upp bilder på klapparna lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0